تبریک تولد
عشق من جانگ ایل وو
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم من صنم هستم.امیدوارم لحظات خوبی رو توی وبلاگم بگذرونید.راستی من قبلا یه وبلاگ داشتم که به خاطر دلایلی حذفش کردم.به خاطر همین اون پست ها رو با یه عااالمه چیزای باحال واستون قرار میدم.با تبادل لینک هم موافقم

پيوندها
در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
هواداران مسی
ارشیو مطالب
کشتی عشق تایتانیک
h کسب درامد-دانلودa
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من جانگ ایل وو و آدرس lovekorea3337.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 21589
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
صنم

آرشيو وبلاگ
دی 1391
آذر 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 17 آذر 1391برچسب:, :: 18:39 :: نويسنده : صنم

سلام دوستای خوبم.امیدوارم حالتون خوب باشه.امروز ناراحت بودم دلمم گرفته بود چون وبلاگ قبلیم همه ی زندگی من بود.حالا بگذریم.من به خاطر اینکه روز تولد عشقم شمال بودم نتونستم یه پست خفن بگذارم.تا تولدش رو تبریک بگم.به خاطر همین امروز اومدم این پست رو بذارم.میگن ماهی رو هر وقت از اب بگیری تازست.پس شوروع میکنیم.راستی تبریک رو دیر بگی بهتر از اینه که اصلا نگی پس شما ها هم برا تبریک نظر یادتون نره.

دوستان همه با هم بیاید وسط میخوایم بترکونیم 

three.two.one

come on

دس دس دس دس همه همه شله شله

به قول شاعر:

بیا وسط قرش بده میخوام ببینم رقصتو اون هیکل بی نقصتو اون قدتو بابا کشتی ما رو بگو اخه چرا سر به سر

ما میذاری؟؟؟

ایول داری پسر بابا ایول داری پسر با هر چی دختره وای تو مشکل داری پسر

نظر فراموش نشه.فعلا بای



نظرات شما عزیزان:

Fateme
ساعت20:15---18 آذر 1391
سلااااااااام.میشه عکسایه جیهو رو هم بذاری؟؟؟؟
پاسخ:با اینکه این وبلاگ مخصووووووص جانگ ایل وو هست ولی روی تو رو زمین نمیزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: